Taas täällä. Mä olen aivan poikki. Rankka viikko takana ja vielä rankempi yö edessä. Olen herännyt tänään klo 04 ja pääsen kotiin vasta klo 05... että 25h täyttä menoa :( sitten muutaman tunnin "unet" ja sitten taas menoks... ois kahdet synttärit edessä. Huoh, ei vanha enää jaksa :D

 

No niin, viimekirjotteluista on sitten kulunut aikaa ja tilanteet vaihtuneet. Ollaan Jussin kanssa menossa synttäreille viikonloppuna... yhteisten kavereiden. Odotan jo kauhulla mitä tulevan pitää. En nimittäin ole vieläkään selvittänyt tunteitani tai päätäni, kenenkään suhteen. Itseasiassa taidan olla ihastunut yhteen Jussin kaveriin ja tämä kaveri minuun joka tekee tilanteesta vaikeapaa.... Kerronpa kaiken alusta.

Petri tuli käymään luonani Keskiviikkona niikuin sovittiin. Keitin kahvit jajuttelimme mukavia. Meillä oli tosi hauskaa siihen saakka, kunnes huomasin tämän kaksilahkeisen ajatukset. Olin siirtynyt sohvalle istumaan ja katsomaan televisiota (sitä ennen me siis istuimme keittiönpöydän ääressä ja joimme kahvia Ikean keltaisista kahvikupeista). Halusin katsoa Salatut elämät televisiosta ja olin tenyt sen petrille hyvin selväksi, kun olimme jutelleet jo 2h. Petri oli kertonut mitä oli vuosien varrella puuhaillut ja missä maissa oli käynyt reissaamassa. Alkoi salattujen elämien tunnusmusiikki ja halusin nähdä jakson. Petri yritti leikitellä ja saada huomioni itseensä. Lopulta hän.... yritti suudella!!!! Olin silleen, että mitä vittua?!?!?!? Mitä nyt oikein tapahtuu???? Siis minun entinen poikaystävä, siis todellakin ENTINEN yritti suudella mua!!! Siis mitä ihmettä??? Olin juuri 1h verran pulputtanut Jussin ja minun ristitiitaisesta tilanteesta ja nyt mua sitten suudellaan ja millä perusteella?! Jussi selvästi hämmentyi tilanteesta, niinkuin minäkin itse hämmennyin. En saanut sanaani suusta ja koko ohjelma joka televisiossa pyöri meni toisesta koravasta sisään ja toisesta korvasta ulos. Heitin petrin ulos. Tätä pyörää ei laiteta enää pyörimään!

Meni muutama päivä. Petri lähetteli viestejä en vastannut. Olin syvästi loukkaantunut, envoinut käsittää tilannetta. Parempivaan, kun ei oltaisi enää yhteydessä toisiimme jos se tälläiseksi heti menee. Eihäntässä heti voida alkaa suutelemaan jos toisella on vaikeata!

3pv myöhemmin olin ruokakaupassa ostoksilla. Sielä oli Eero shoppailemassa pizzaa itselleen. Huomasin hänet ja päätin moikata

-Moi! mitäs sulle kuuluu? Kysyin eerolta.

- Eero kääntyi ympäri. Hyvää mulle kuuluu! Mitäs sä täällä teet?

- Mä oon muuttanut tohon lähelle... et sä tienny?

- Aijaa! joo en mä kuullu mitään. Ei Jussi oo mitään maininnu... miks te erosiite? Jos saan udella...

- Ei me ol varsinaisesti olla erottu. Vastasin. Mutta pientä taukoo pidetään ja molemmat miettii omalta tolaltaan asioita ja katsotaan miten tässä sitten käy.

- Ok... Outoa, ettei se oo puhunu mitään. No mites sulla menee? kyseli Eero.

-Ihan hyvin. Yks entinen kaveri lainas mulle asuntoa, kun se asuu Ruotsissa ja käy vaan kesäisin täällä pyörähtämässä niin se tarvi jostain talonmiestä ja vahtian niin päätin koiran kanssa sitten muuttaa sinne. Tuu joskus käymään, vaikka kahvilla? Ehdotin hieman epävarmana, kunajatukset edellisen miehen kestitsemisestä oli levähtänyt aivan täysin käsille.

- Joo mikäs siinä.Käviskö tänään jo illalla? Mulla ei oo oikeen mitään tekemistä ja ylihuomenna lähdetään kavereiden kanssa laivalle. Sanoi Eero.

- No ok... Tuu vaan. Kävisikö kello18?

Olin päässyt kotiin, kun  kello oli 17.00. Eero tulisi käymään tunnin päästä. Pistin taas pullat uuniin ja kahvin porisemaan ja lähdin käyttämään koiraa ulkona. Kävellessäni mietin, mitä jos tilanne olisi aivan järkyttävä, niin kuin edellinen... mutta en  uskonut. Olihan Eero sentään Jussin parhaimpia ystäviä.

Me tultiin Eeron kansa oikein hyvin toimeen. Tulin juuri eeron kanssa paremmin toimeen, kuin muitten Jussin ystävien. Mikä oli sikälli mikälli hauskaa, että ennenkuin olin tavannut Jussin ja alkanut seurustelemaan hänen kanssaan, olin tavannut Eeron. Eero ja Jussi olivat olleet samaa aikaa baarissa ja Eero oli iskenyt silmänsä minuun. Olin tanssinut eeron kanssa tanssilattialla ja Jussi oli vierestä katsonut. En tiedä miten olin kuitenkin pikkutunneilla lähtenyt Jussin mukaan. Ja niin meidän suhde oli alkanut. Eero ei ollut pahoillaan, vaan oli hyväksynyt suhteen muittamutkitta. Mutta ainakun vietimmi iltaa samoissa porukoissa, tunsin kummaa pistelyä vatsanpohjasta. Ei silleen, että olisin halunnut Eerosta yhtään enempää tai että olisin ollut häneen ihastunut. Ei, ei missään nimessä, mutta flirttailimme toisillemme aina kun tapasimme ja aina aivan leikillämme. Ja eeron katse... se porautui aina niin syvälle....

Edelleenkin painotan, että en voisi missään nimessä kuvitella mitään muuta kuin kaveria Eeroa kohtaan. Olen oppinut tuntemaan näiden monien vuosien varrella hänet ja tavan jolla hän käsittelee naisia. Ei, ei missän nimessä. Kaipaan rinnalleni miestä joka  oikeasti välittää, rakastaa ja tekee vuokseni asioita ja on tukena.. yms. Juuri sellainen, kun Jussi on. Eero taas ei ole herrasmies ja pidemmän päälle  hänelle nainen olisi taakka kuin rakkaus. Eli ei siis missään nimessä. Tämän takia ehkä valitsinkin silloin Jussinbaarista.

No Eero oli nyt jokatapauksessa tulossa kohta käymään. Se ei ollut mitenkkään outoa tai jännittävää, koska  Eeron kanssa vietimme aikaa muutenkin. Kävimme baareissa, kahvilla yms. Välillä oli Jussi mukana välillä taas ei.

Kävelin pihaan ja huomasin Eeron ajavan tietäpitkin. Oho! Olin kävellyt huomaamattani ulkona45min!

-Moi! Johan oot hienon pytinkiin päässy majailemaan! Sanoi Eero.

- Joo... pitää osata pitää hyviä suhteita. Iskin eerolle silmää.

- Haha, näinhän se on. Iski hän silmää takaisin.

Meninmme taas keittiöön. Huomasin, että pullat olivat palaneet uuniin. Pieni palaneen käry valtasi asunnon.

JATKUU.....

Nyt iski niiiin väääsy ZZZzzZZZ....