Päivä 3-4

Olin eilen aivan puhki, kun saavuin töistä kotiin. En jaksanut, kuin Pojun käyttää lenkillä ja sen jälkeen lähdin katselemaan nukkumattia.

Päivä sinäänsä muuten oli mitä mielenkiintoisempi. Puitiin sitten työkaverin kanssa taas tätä kihlausta ja hehkutettiin miten ihana mies hänella on, MUTTA tälläkertaa en ollutkaan itkemässä koko aikaa vaan selvisin koko päivän itkuista (ehkä mä olenkin tottumassa tähän?). No ei siinä kaikki... tää eilisin illan suuri yllätys, että ex mies asuukin vieressä noin 2m päässä oli aika suuri shokki, mutta suurempi shokki oli, kun se porhalsi meidän liikkeeseen siinä klo 12 aikoihin. Olin lähellä vetää mehut väärään kurkkuun. Siinä namapunasena ja vaivaantuneena yritin esittää coolia tyttöä, mutta vaikeetahan se oli, kun tunsin työkaverini katseen porautuvan lävitseni. Onneksi exäni käyttäytyi kuitenkin ihan asiallisesta. Kyseli kuulumisia jne.

Hänen lähdettyään alkoikin sitten työkaverini ristikuulustelu. Mikä se tämä mies oikein oli? Oletko sä pettänyt Jussia? Missä te olette tavanneet? Miksi et olekertonut minulle mitään? Siihen riitti yksi sana. Ex. Ja työkaverini hiljeni. Ainakin olisin toivonut niin...

-Aaaaa... Okei. Minkälainen ex? Kauan olitte yhdessä? Miksi erositte? Miksi et oo puhunu siitä? Miks se ei oo aikasemmin käyny täällä? Alkoko vanha suola jan...

- Lopeta nyt!!! Se on mun ex! Ei janota mitkään vanhat suolat eikä tuoreet suolat. Kaikki on ihan fine!

Ja siihen  jäi keskustelumme.

Petri oli laittanut viestiä vielä käyntinsä jälkeen,mutta en kerennyt enää vastailemaan siinä kiireessä, kun asiakkaita alkoi olemaan ihan kiitettävästi.

Olin kello 17 aikaa kotona ja klo 18 olin vetämässä jo hyvää vauhtia unia.

TÄNÄÄN PÄIVÄ 4

No tänään sitten heräsin aamulla aikaisin töihin. ja virkeenä! Oli todella piristävä olo! Kaivoin laukustani Nokian puhelimen katsoakseni oliko ketään kaipaillut. Yllätykseksni huomasin, että puhelimeen oli tullut 6viestiä. 2 Petriltä ja 1 Äidiltä ja sitten... sitten 3 viimeisintä viestiä oli 3eri mies ystäviltäni. Mietin, että mistä kummasta "näitä miehiä oikeen satelee". Selvisi viestien perusteella,että hekin olivat huomanneet facebookissa ilmoituksenija alkaneet pommittaa minua viesteillä... ja kaikki halusivat nähdä tulla tai mennä kahville. Johan mulla nousi yhtä-äkkiä osakkeet, kun "sinkku"markkinoille pamahdin. Olinhan se mukavaa saada miehiltä viestiä, mutta se ei edelleenkään mun mielialaa nostanut. Ikävöin kuitenkin omaa miestäni... Vastailin kohteliaasti ja juoksin bussiin.

Tänän on ollu hyvin hiljaista töissä. Niin hiljaista, että kerkesin koneellakin käymään. Työkaveri yrittää välillä kurkkia mitä mä täällä teen, mutta oon blogini saanu pidettyä toistaiseksi salassa. En halua, että kaikki tutut alkavat lukea ja arvuutella mahdanko minä olla kirjoittajana, vaikka ei pelkoo kulissit on edelleen pystyssä, vaikka eilinen oli vähän täpärällä, kun exsä pyörähtää paikalla. Tänään sitten töiden jälkeen lupasin sille sumpit pyöröyttää. Saas nähdä mitä siitäkin sitten tulee. Kovasti se on tänäänkin viestiä näpytellyt... Vähän liian yli-innokkaalta vaikuttaa :( No katotaan nyt mitä päivä tuo tullessaan...